Drogi Kliencie,
niestety Twoje konto zostało czasowo zablokowane, a wszystkie ogłoszenia wstrzymane.
Nie otrzymaliśmy płatności za faktury.
Proszę zwrócić uwagę na informacje w przesłanych upomnieniach lub skontaktować się z naszą obsługą klienta. Twoja umowa zachowuje aktualne warunki, a kolejne wierzytelności są nadal należne.
W przypadku szybkiego wyjaśnienia Twój dostęp zostanie przywrócony w krótkim czasie.
Liczymy na Twoje zrozumienie.
Jeślki chcesz zaktualizować swoje dane do płatności, kliknij tutaj.
Tel.
+49 (0) 54 01 - 88 13 200
E-Mail: support@ehorses.com
E-Mail: support@ehorses.com
Elastycznie wybierz okres trwania swojej umowy
Wybrane przez Ciebie konto: Premium zmień
Nie martw się, nie naliczymy kosztów do końca Twojego okresu testowego
1 miesiąc
Okres wypowiedzenia*:
14 dni do końca miesiąca
14 dni do końca miesiąca
przejdź do rejestracji
* W przypadku nieterminowego wypowiedzenia umowy zostanie ona automatycznie przedłużona zgodnie z wybranym okresem trwania.
** z VAT
i